רשימת השירותים

שירותי אחזקה ותיקון לכל סוגי המכונות

מחזירים אותך לשגרה – במהרה!

חברת אבי מכונות מעסיקה צוות טכנאים מנוסים שעוברים הכשרה אצל יצרניות המכונות הגדולות בעולם. אנו מקפידים שכל אחד מאנשי הצוות יעבור חפיפה תקופתית, יכיר את התקלות הנפוצות ויעשה הכל על מנת להחזיר את המכונות שלך לפעילות תקינה בתוך זמן קצר ככל האפשר. יש לנו ניסיון של מעל 30 שנה עם פתרונות שירות, אחזקה ותיקון לכל סוגי המכונות ואנו מזמינים אותך לקבל מאתנו הצעת מחיר מסודרת.

השאיפה שלנו בחברת אבי מכונות היא לעזור לך ליהנות מיתרונות של זמינות גבוהה ומקצועיות ללא פשרות. לאורך השנים הוכחנו את יעילות השירות שלנו מול חברות גדולות במשק הישראלי ואנו עובדים עם חברות-ענק כמו רב בריח, חברת חשמל, שריונית חוסם, רינגל ומסגריות קטנות וגדולות בכל רחבי הארץ. זה מאפשר לנו להכיר את התקלות הנפוצות במכונות ולפתור גם עבורך כל בעיה שמתעוררת בזמנים הכי פחות מתאימים.

הזמן שלך שווה כסף

בחברת אבי מכונות מבינים עד כמה קריטי עבורך לטפל במהירות בתקלות שנגרמות למכונות בתעשיית המתכת והפח. אנו יודעים שהזמן שלך שווה כסף, לכן מציעים לך לרכז כמה שיותר שירותי אחזקה ותיקון תחת קורת גג אחת. המשמעות עבורך ברורה: פניה לגורם אחד בלבד, תיקון מהיר בכל סוגי המכונות ואחריות מלאה על התוצאות.

נשמח לעמוד לרשותך!

נציגי השירות של חברת אבי מכונות ישמחו לתת לך טיפים לאחזקה נכונה של מכונות חיתוך, כיפוף ועוד. אנו יודעים לפתור תקלות במכבשים ומוצרי לייזר ויש לנו ניסיון באחזקת מערגלות פח ופרופילים, פאנל באנדר, פלזמות וקווי קידוח ממוחשבים. אנו מחזיקים בצוות טכנאים מוסמך ומזמינים אותך ליהנות משירותי התיקונים והאחזקה שלנו בהקדם.

רוצה לפתור את התקלה עוד היום? נציגינו מחכים לך במספר 03-924-2227!

קטלוג מוצרים

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement