לכל הכתבות והעדכונים

מערכות אוטומציה לתעשיה – היכן רוכשים?

03.1.2024

מערכת אוטומציה תעשייתית הינה מערכת מורכבת המכילה רכיבים אלקטרוניים ומכניים המאפשרים, באמצעות שילובם יחד, לקיים תהליכי ייצור מורכבים ברצף – תוך שמירה על אחידות ואמינות לאורך טווח זמן ארוך במיוחד. רוצים לדעת יותר על מערכות אוטומציה תעשייתיות והיכן כדאי לרכוש אותן? קראו הלאה.

אוטומציה תעשייתית – מה זה אומר?

כאשר מדברים על שימוש באוטומציה בתחום התעשייה, מתכוונים לכך שמשלבים רכיבים אלקטרוניים ומכניים יחד, תוך חיבור של מספר תהליכי ייצור, על מנת לקבל מכונה אחת היודעת לבצע מספר פעולות ברצף ולייצר פריט – ללא התערבות אנושית. 

באוטומציה תעשייתית משולבים בתהליכי הייצור רובוטים, זרועות מכניות מיוחדות ומערכות ניהול – כאשר מטרת כל אלו הינה לשפר ולייעל את תהליך הייצור תוך הפחתת עלויות כוללות.

על מנת להגיע לרמת אוטומציה מיטבית, עושים שימוש ברכיבים כגון חיישנים, בקרים, תוספות כאלו ואחרות למכונה קיימת ועוד – כאשר מטרתם של כל אלו הינה ליצור מצב בו מתקיים תהליך פעולה עצמאי היכול לכלול פעולה אחת או רצף פעולות שהמכונה ״יודעת״ לבצע ללא התערבות אנושית כלשהי. 

לשילוב של אוטומציה בעולם התעשייה יתרונות רבים וכל מפעל המאמץ אותה יכול להפיק ממנה תועלת רבה.

כיצד מועילה אוטומציה לתעשייה?

אם נשים בצד לרגע את הדיון הפילוסופי ונתרכז בדבר עצמו אז מילת המפתח היא – יעילות. בני האדם אינם מכונות. כאשר מוטלת משימה מונוטונית על אדם, אנושי, הוא לא יכול לבצע אותה באותה רמת דיוק ויעילות לאורך זמן רב. הוא זקוק לריענון, למנוחה, להפסקה. המכונה יכולה לעבוד ללא הפסקה, בקצב אחיד ולחזור על אותה הפעולה אינספור פעמים. הפעולה תתבצע שוב ושוב ללא שום שינוי בתוצאה – כל מה שיצא מהמכונה יהיה אחיד באיכות ובנראות. גם מהירות העבודה תהיה מותאמת ליכולת המכונה ולא תהיה מוגבלת ליכולת האנושית.

האם אוטומציה זה דבר טוב?

בהחלט. אוטומציה איננה רק תחום מרתק – כזה הכולל גם תכנון יעיל ומיטבי של תהליכי ייצור. מדובר בתחום השואף תמיד להשתפר, אשר מעודד שימוש וטיפוח של טכנולוגיות חדשות. תחום האוטומציה הינו חלק מעולם שלם של מחקר, פיתוח ושל שמירה על קיום בחוד החנית של העולם הטכנולוגי.

מי שאמונים על פיתוח מערכות אוטומציה ועל ייצורן, חייבים להכיר לעומק את מגוון הרכיבים השונים – הן המכניים והן האלקטרוניים, את רצף תהליך הייצור או הפעולה הנדרשת מן המערכת – כל זאת על מנת שיוכלו לתכנן את השילוב הטוב ביותר שיוביל לביצוע המשימה הנדרשת באופן שוטף ורציף, תוך שמירה על יעילות ואמינות מירביים. בעצם השילוב של מערכות אוטומציה בתעשייה, ניתן לשמור על יתרון יחסי לאורך זמן.

אלו יתרונות יכולה להעניק הטמעת אוטומציה למפעלים?

כל מפעל אשר מחליט לאמץ לחיקו שילוב של מערכות אוטומציה יקבל – קודם כל – רמת דיוק גבוהה ביותר בביצוע המשימה הנדרשת, מהירות ביצוע גבוהה במיוחד, שמירת רצף עבודה וגם חיסכון בעלויות כוח אדם.

כיום קיים מחסור ניכר בידיים עובדות מיומנות – מערכת המשלבת אוטומציה בתהליך הייצור יכולה לסייע בשמירה והקפדה על איכות ואמינות עקביים תוך ניצול מיטבי של כוח האדם העומד לרשות המפעל. 

היכן ניתן לרכוש מערכות אוטומציה איכותיות?

כמו בכל תחום, יש רמות שונות של איכות גם בעולם האוטומציה. בתחום מכונות עיבוד המתכת, למשל, המומחים מספר אחת בעולם הם חברת Salvagnini האיטלקית. הם מייצרים מגוון מכונות, כולל מערכות הפועלות בשילוב עם טכנולוגיית אוטומציה המאפשרת שילוב של מספר פעולות ברצף לייצור פריטים באמצעות כיפוף פח. מכונת הפאנל בנדר שלהם הינה בהחלט פאר היצירה וכל מפעל המיישם שימוש בה, פותח פער מול מתחריו.

אם אתם מעוניינים במכונות ייצור מהמובילות בעולם בתחום עיבוד הפח, אנחנו הכתובת שלכם.

מי אנחנו

חברת אבי מכונות בע״מ הינה חברה המתמחה ביבוא, מכירה, קניה ושרות למכונות בענף עיבוד הפח. החברה הוקמה בשנת 2017 והינה מהמובילות בתחומה בישראל. 

אנו מייבאים ציוד נרחב ומגוון לענף המתכת ועיבוד הפח ממיטב היצרנים בעולם. אנו גם משמשים כנציגה הרשמית של כמה מן היצרנים הטובים ביותר, בראשם חברת Salvagnini האיטלקית. 

ברשותנו מערך שרות וליווי מקצועי מהטובים והמובילים במשק, הכולל שרותי ייעוץ, תמיכה ושרות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, אותם מנהיג מנכ״ל החברה, אבי דוידוביץ׳, הנחשב בעיני רבים כמי שהקים את מערך השרות עבור מכונות התעשייה בישראל ואשר מראשית דרכו קבע את הרף הגבוה אליו כל היתר שואפים להגיע.

דברו איתנו

אם אתם עוסקים בתחום המתכת ובעיקר בענף כיפוף הפח – אנחנו החברה שהכי שווה לכם להכיר. תוכלו לקבל אצלנו שרות מעולה הכולל ייעוץ מקצועי שיסייע לכם לבצע את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם של הציוד האיכותי ביותר בעולם. אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך, מרגע שתדברו עימנו על הצורך ועד שהמכונה תותקן אצלכם ותחל לייצר. כמובן שגם בהמשך, אנו נלווה אתכם ונעניק לכם שרות ותמיכה ברמה שלא פגשתם כמותה. 

פנו אלינו עוד היום, בטלפון 03-9242227, ואנו נשמח לעמוד לשרותכם. 

 

מאמרים נוספים

מהי מערכת אוטומציה?

03.1.2024

קרא עוד

מכונת חיתוך פלזמה

25.8.2020

קרא עוד

YAWEI 4100X 300 חברת איציק כהן

04.10.2018

קרא עוד
לכל הכתבות והעדכונים

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement